Två filmer

Det är sällan jag tittar på film längre, 
men hör & häpna, idag har jag inte bara tittat på en film utan två!
 
den första var Alice i underlandet (eller alice i underlivet som jag får för mig att den heter),
& den andra var flickan i källaren.
 
Alice i underlandet var helt fantastisk bra, älskade den filmen!
Men den andra filmen... Den sämsta filmen jag någonsin har sett, se den inte,
jag har sett den åt er så ni slipper genomlida den.
"den sanna berättelsen..." my ass säger jag bara, den ska tydligen vara baserad på händelse med natascha kampuch (stavning?), jag har läst hennes bok om det som hon var med om & filmen är inte ett dugg lik den,
det är kanske 2-3 saker som är lika men allt annat är bara skräp, 80minuter av mitt liv är helt bortslösat,
hade iaf trevligt sällskap att skratta åt hur dålig filmen var med!
 
 
 


Hahahaha!

2013-02-15 // 00:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback