Dagisdag nr.3

Idag var vi på dagis 2 timmar & Hampus hann göra illa sig två gånger, det går fort!
Annars så verkar han älska att vara där, dagiset är jättemysigt & det är väldigt trevlig personal så vi är jättenöjda!
Att dagiset bara ligger fem minuter hemifrån är ju bara plus ;)
 
Nu har vi precis ätit tacos & strax ska vi ut & cykla med Jossan.
Vi hörs.
 
Jag vet att jag la upp bilderna för några dagar sedan men jag älskar dem! ;)
 
 

Lite bilder från våran tisdag







Lite nytt till mina killar

På måndag börjar storkillen på dagis.
Så han är i behov av lite mer kläder, helst inte så dyra så att det inte gör något om de går sönder eller blir fläckar på, Hittade lite på H&M, långärmade T-shirts för 50:- stk & sen var det 2 för 1 på en del kläder så jag valde en långärmad body till Emil & Ett par mysbyxor till Hampus.
Utöver detta köpte jag en heel del strumpor. 
 
 
 

New in

 
Tro´t eller ej, denna är varken köpt till Hampus eller Emil utan till mig.
Hittade den på pojkavdelningen på Lindex & blev kär (Det positiva med att vara kort!).
Superkön på slappa hemmadagar nu när det börjar bli kallare ute.
Den blev min för ynka 349:-. 
 
Annat jag köpte på Lindex under samma veva var 2 varsinna mössor till pojkarna & ett par överdragsbyxor till Hampus så nu har jag allt som han behöver inför dagisstarten på måndag!
 

Sötunge


Typiskt mig

Skulle ju bara köpa cykelhjälmar...

You're the closest to heaven that I'll ever be


Today

Kan.Inte.Sova.
Kul? Nej. Jag kommer att vara hur trött som helst imorgon och det går inte riktigt försig eftersom att vi har planer inför morgondagen, menmen, vad gör man? Några tips på sätt att kunna somna? Har fått jättesvårt för det senaste tiden.
 
Känns som att vi har fullt upp hela dagarna nuförtiden, snart känns det som att det är dags att bara ta en slappdag, vet inte riktigt om Hampus håller med mig om det dock.
Idag har vi spenderat dagen med trevliga människor och lite shopping.
Började med en halvseg morgon & sen kom Jossan & hennes pojkvän eftersom att han skulle skjutsa mig till biltema där jag skulle köpa en ny cykel+cykelvagn, så nu är jag det rikare & några tusen fattigare!
Efter det så drog vi hem till mig & skruvade ihop grejerna sen beställde vi pizza.
Sen har vi gått på köpis med Lizze & Jossan, träffat kidsens farmor en sväng & kikat på film.
 
Köpte en ny pyjamas till Hampus & en halsväska till mig på köpis, sådant som behövdes & inget annat, Duktigt.
 
Känner att det är dags att försöka sova igen så jag rundar av här, skittråkigt inlägg kan tyckas men det är så det ska vara ibland.
 
Fina trosor tyckte Hampus ;)

Bildbomb


I'm walking on sunshine

Mötet gick jättebra så efteråt var jag glad (väldigt glad), att resten av dagen gjorde mig ännu gladare har gjort mig superglad så nu är jag bortskämd på gladhet, om man nu kan vara det, haha.
För er som är jätteintresserad av vad vi har haft för oss idag (& det vet jag att ni alla är ;)) så hade en vi en mysmorgon, sen en stresslunch följd av mötet som jag berättade om, fick vagnen såld, ett besök på en lekpark, kalas för min kusin & det hela avslutades med lite simdnörderi för mig, trevlig dag mao.
 
Annars så har halva augusti redan gått förbi & vardagen börjar sakta men säkert smyga sig på.
Hampus börjar på dagis om 11 dagar & om lite mindre än 2 månader fyller han 2 år, min stora kille!
Tror att ni alla som har barn kan hålla med mig om att tiden aldrig gått såfort som när barnen är små.
 
Finns en del annat som jag vill skriva men det får bli en annan gång, måste sova så att jag är pigg imorgon när kidsen vaknar.
God natt & Sov gott!
 
Bild från kalaset idag.

FYI

Fullt ös medvetslös.
Haha, nejdå.
Men fullt upp har vi haft idag, vi har hunnit ha en latmorgon med Jossan som sov här, lekt på lekparken, varit med lizze, ätit på donken, målat med fingerfärg, gått på toys'r'us, ätit god middag + efterrätt & tittat på film.
Lyckad dag.
 
Annars så är jag sjukt nervös inför ett möte som jag ska på imorgon, hatar möten, blir alltid så nervös, haha.
Sen på kvällen kommer det ett par hit som ska kolla på en av mina vagnar som jag ska sälja & det var ju inte alls mindre nervöst.
 
Sen säger jag grattis till en av mina vänner som fick en liten dotter i söndags! ♥
 
Älskade lilla kakan!

Lite smått...

Har inte loggat in här på flera veckor!
Det har känts väldigt tomt utan bloggen & jag har flera gånger kommit på inlägg att skriva men jag har aldrig haft ro till att göra det.
Nu har jag bestämt mig för att jag vill göra det här, jag vill blogga för att jag trivs med det.
Sen är det alltid roligt att titta tillbaka i arkivet & se allt som hänt & mina tankar som jag hade om allting då.
Så, nej, än blir ni inte av med mig! Om det nu är någon bloggläsare som hänger kvar, vi får vällan se ;)
 
Bjuder på en dagens Emil!
Skjorta: H&M ♦ Byxor: Cubus ♦ Skor: Puma