I'm walking on sunshine

Mötet gick jättebra så efteråt var jag glad (väldigt glad), att resten av dagen gjorde mig ännu gladare har gjort mig superglad så nu är jag bortskämd på gladhet, om man nu kan vara det, haha.
För er som är jätteintresserad av vad vi har haft för oss idag (& det vet jag att ni alla är ;)) så hade en vi en mysmorgon, sen en stresslunch följd av mötet som jag berättade om, fick vagnen såld, ett besök på en lekpark, kalas för min kusin & det hela avslutades med lite simdnörderi för mig, trevlig dag mao.
 
Annars så har halva augusti redan gått förbi & vardagen börjar sakta men säkert smyga sig på.
Hampus börjar på dagis om 11 dagar & om lite mindre än 2 månader fyller han 2 år, min stora kille!
Tror att ni alla som har barn kan hålla med mig om att tiden aldrig gått såfort som när barnen är små.
 
Finns en del annat som jag vill skriva men det får bli en annan gång, måste sova så att jag är pigg imorgon när kidsen vaknar.
God natt & Sov gott!
 
Bild från kalaset idag.


Vad var det för möte ? :)

Svar: Ett möte som jag anser är för privat för att skriva om på bloggen :)
les.webblogg.se

2012-08-16 // 10:37:50

Sa ju att det skulle gå bra :D!!! Du förtjänar att vara glad, och tror inte man kan bli bortskämd på det så ingen fara haha ;)
Helt otroligt att han blir så stor :o Charmtrollet växer upp :3 Inte långt kvar tills det andra Charmtrollet är lika gammal ju, hehe elr jo men går nog snabbare än man tror =)
Hoppas ni får en bra dag! Kram

2012-08-16 // 11:03:07

Åh, spännande! kul att det gick bra ;)

2012-08-20 // 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback