Hallå, eko

I'm back, känns som att det är fyrtioelfte gången jag skriver så dock...
Jag har inte bloggat på vad som känns som en evighet,
blev överraskad att det finns de som fortfarande går in här & tittar,
sånt gör så att man blir extra peppad att skriva,
även om jag mest bloggar för min egen skull.
 
Flera saker har hänt sedan jag skrev sist , kan inte berätta allt men Emil har fyllt ett år, vi har slutat amma, Hampus har börjat att prata massor & varjedag får man höra roliga saker från honom, 
Jag har påbörjat en viktresa & har hittills gått ner 3kg, 20kg kvar så det kommer att skrivas en hel del om det,
så till det viktigaste ;
VI SKA FLYTTA!
Skriver på kontraktet imorgon & sen blir det flytt 1/4, ser framemot det så himla mycket,
men samtidigt kommer det att bli lite läskigt.
Min pappa kommer hem vid 7-8 varjedag,
så då har jag ändå haft honom som hjälp vid läggningen, men nu ska jag klara av det helt själv, det har jag ju gjort flera gånger förut men pappa har alltid varit en trygghet om det verkligen kört ihop sig,
men nu är det dags att stå på egna ben & skam den som ger sig!
 
 


yey :D du är tillbaka :D kollat in här varje dag hehe ;)

2013-02-06 // 16:09:32

Spännande att flytta till eget :) Vi flyttar till större lgh 1/3:)
Lycka till med viktnedgången! Så fort ungen kommit ut ska jag också gå ner minst 10kilo i vikt :)

Svar: ja , vad roligt :)Tack! Lycka till själv då :)
les.webblogg.se

2013-02-06 // 16:10:11

Åh va kul :D Grattis till allt, och till Emil som redan är så stoor! :)) Kommer gå jättebra när du flyttar, ingen fara! Sjukt kul att du bloggar igen och lycka till med vikten! :)

Svar: Tack! :)
les.webblogg.se

2013-02-06 // 17:34:07

Lycka till med flytten! =)

Svar: Tackar :)
les.webblogg.se

2013-02-07 // 08:57:38

Kul att du bloggar igen! Tänk att Emil redan fyllt ett, tiden går fort. Och grattis till kontraktet, lycka till med flytten!

2013-02-07 // 21:09:37

Kul att kunna läsa din blogg igen!
Det där med flytten, det kommer du klara galant :)

2013-02-23 // 23:51:20

Kul att kunna läsa din blogg igen!
Det där med flytten, det kommer du klara galant :)

2013-02-23 // 23:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback