Tillbaka

Hallå!
Jag har saknat att blogga bra länge nu, men har inte haft möjlighet, men nu så!
Trodde det skulle vara helt tomt här men är förvånad över att inse att det fortfarande är några stycken som klickar in här ibland.
 
Nu ska jag och prinsarna gå ner till affären & möta upp Lizze.
Skriver mer senare, ska skriva lite om tiden som varit & lägga upp lite bilder.


Hur är det med din Mamma ? finns hon inte med i bilden ? Det verkar som att det bara är din pappa som hjälper dig ! Bor du fortfarande hemma hos din pappa ?

Du verkar vara en stark och mogen tjej !!

Svar: Hej, min mamma gick bort när jag var liten så det är därför. Vi har bott hemma hos pappa men bor i egen lägenhet nu. tack :) Bloggar på en annan blogg nu, du kan läsa mer där enligtsandra.se
les.webblogg.se

2014-05-02 // 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback