Sjuk

& det är något jag verkligen hatar, tur att jag inte blir det så ofta.
Förkylning var det ja, men jag blir inte förkyld bara, jag blir yr, så yr att jag knappt orkar stå upp, några gånger får jag krypa fram för att inte svimma eller kräkas, illamående är jag hela tiden pga yrseln & det känns verkligen som att hela världen snurrar, det är extremt obehagligt & jag som i vanliga fall är relativt kvitt min panikångest får det igen när jag har det såhär, villl orka så himla mycket men det går inte,
försöker jag så blir det bara värre.
Det jobbigaste med det hela är att jag under tiden jag knappt kan stå upp har två småbarn att ta hand om & underhålla, ångest.
 
 
Åh, skjut mig någon!
 
Ignorera min hand som ser allt annat än normal ut. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback