En tyst stund

Kidsen sover.
Hampus däckade nästan på en gång vi kom hem, satte mig med båda i knät & satte på tv:n, någon minut senare sov båda två.
Hampus fick vara ensam på förskolan ett tag idag, han vinkade glatt hejdå till mig så han verkade inte så brydd i det.
 
Nu ska jag passa på att ta lite tid för migsjälv & läsa lite, har några tidningar som ligger på hög & vill bli lästa.
 
Bild från min & Emils kvällspromenad igår, han blev ledsen på hemvägen & ville bara bli buren & såklart fick han bli det, hans vilja är min lag! (Tack pappa som passade Hampus under tiden!)


Det är ju kul att Hampus trivs på förskolan :D Nog bra att träffa andra barn och liksom, aa öva på sin sociala kompetens låter säkert fel men jag menar det på bästa möjliga sätt :)
Mysig Emil är :D

2012-09-03 // 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback