Emil gör give me five, vinkar & säger hejdå.


Kom december!

Biler från weheartit.com

20/11

Fått en bra start på dagen, kramar & glada skratt räcker långt!
Nu ska vi klä på oss & gå till BVC.
Jättenyfiken på hur stora prinsarna är nu.
 
Två bilder från i Söndags hemma hos Lizze som vi ska vara med senare :)

So me


Ertappad

Ett tips till nästa gång Hampus:
Lämna inga bevis efter dig i form av skärmdumpar (heter det så? vad fult ord!) ;)

Ny design

Tryck på f5 om det ser konstigt ut eller om du fortfarande ser den gamla! :)

Fredagsmys ?

Pensionärsvarning på mig just nu känner jag, barnen sover, chips & dipp är framplockad & vad tittar jag på? Jo, vem vet mest!
Förstår inte hur de kan svara på allting, kunde inte svaret på en enda fråga, snacka om oallmänbildad.
 
& jo, på tal om gammal;
 
Nej, nu ska jag titta på lite hart of dixie !

Då jag var för lat för att blogga

F

I don't have enough middle fingers to let you know how i feel.


Hur gör ni?

Sitter nästan aldrig vid datorn längre, jag får helt enkelt inte tid till det. 
Märker att många andra mammor har tid att blogga mycket mer så jag är lite nyfiken på hur ni gör? :)
 

Skitvagn!

Åh, så jävla less på allt vad vagnar heter.
Har varit rätt nöjd med den här vagnen, basson duo, eftersom att man kan vända sittdelarna individuellt & det har varit guld värt!
MEN (Det finns alltid ett men) Sittdelarna är väldigt korta, så Hampus (sist jag kollade för 2 månader sedan var han 85cm lång) får knappt plats i den längre, & barnen kan inte sitta helt upprätt, utan det högsta läget är lite nästanhalvliggandes & hur bra är det för deras ryggar?
 
Och så det värsta, att dra den i snön!
Det fastnar decimeter med snö på hjulen så man får släpa vagnen fram dessutom hamnar MASSOR med snö i varukorgen så allt där blir blött.
Att ha vagnen på sommaren är helt okej, den är väldigt lättkörd & så, men den känns inte så stabil,
men på vintern går det inte!
Tur att jag ska köpa en ny vagn idag, den syskonvagnen som jag ville ha redan från början men inte haft råd med,
urban jungle duo, dock begagnad men what the heck :D
Kommer bli så nöjd,
har en mountain terrain singelvagn som jag absolut ÄLSKAR, bästa vagnen jag någonsin kört! Dock används den inte så ofta, så en syskonvagn blir ju super!