Ny tlf & följ mig på instagram

Vet ni vad? 
I veckan gjorde jag en väldigt klantig grej, jag tappade bort min mobil...
Ringt till olika ställen och kollat efter den men nejdå, så då blev jag tvungen att köpa en ny.
Mennu är jag rätt glad att jag tappade bort den för annars hade jag inte haft min pärla som jag har nu!
Absolut bästa mobilen om ni frågar mig!
 
Jag hade en annan instagram förut men jag använde den aldrig och förstod mig inte på det, men ska försöka igen nu, så följ mig på instagram! Enligtsandra heter jag där.
 
Min nya kärlek! ♥


Tur att du blev nöjd iaf med den nya :) Följer dig redan !! :D

2012-07-21 // 08:46:55

Hej! Vet inte om du kommer ihåg mig men vi läste varandras bloggar förut och såg ett av dina gamla kommentarer och har nu hittat till din blogg igen! Ser att du har två barn, va härligt?! :) hoppas allt är bra annars. Malin

2012-08-02 // 17:37:32

Har också en sån mobil nu! HEEEEEEELNÖJD!

2012-08-12 // 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback