Ny tlf & följ mig på instagram

Vet ni vad? 
I veckan gjorde jag en väldigt klantig grej, jag tappade bort min mobil...
Ringt till olika ställen och kollat efter den men nejdå, så då blev jag tvungen att köpa en ny.
Mennu är jag rätt glad att jag tappade bort den för annars hade jag inte haft min pärla som jag har nu!
Absolut bästa mobilen om ni frågar mig!
 
Jag hade en annan instagram förut men jag använde den aldrig och förstod mig inte på det, men ska försöka igen nu, så följ mig på instagram! Enligtsandra heter jag där.
 
Min nya kärlek! ♥

Tänkvärt


Bilder

I brist på annat!
Olika bilder från 3 olika dagar.

En prickig & en gul

HoHo? Här inne har det ekat tomt de senaste dagarna, men det har varit så mycket.
Övernattning, roliga saker, mindre roliga saker, städning, mys & en prickigkorv.
 
Egentligen är prickigkorven ingen sådan utan bara en väldigt prickig Hampus.
Det är varken svinkoppor eller vattkoppor enligt läkaren, 
så de kommer troligtvis av något virus eller pga allergi.
Han dessutom sovit väldigt dåligt (ingen aning om det är för att det kliar eller om det är för något annat) de här dagarna så han har varit väldigt gnällig & klängig, släpper mig knappt en sekund.
 
Vilket leder till den gula - Emil.
Han blev gul av alla majskrokar han har fått äta idag för att hålla honom glad (inte hans hud, hans kläder!), haha.
Undra hur många han fick egentligen? Men vad gör man inte? 
 
När majskrokarna inte var intressanta längre & ingenting annat fungerade så satte jag på lite musik från Emil i lönnerberga & Emil blev tyst direkt, han älskar de sångerna!
& Hampus fick då den uppmärsksamheten han behövde & kunde ligga & halvsova på min mage medans Emil satt på mina ben & lyssnade, men så fort musiken tog slut så börjades det igen...
 
(ursäkta uringningen!)

På Noll

Jag har noll inspiration till något blogginlägg & då undviker jag bloggen.
Prestationsångest? Hej!
 
Vill ha min energi tillbaka, just nu orkar jag knappt göra något alls, gör inte någonting mer än jag måste & det är skitjobbigt.
Vill inte ha det så.
 
Fredagsmys med lillkillen ♥
Stunder som gör livet värt att leva.

Min lilla bikerboy

Det ska börjas i tid ;)

Dagens morsa

Dagens mamma (bild tagen med världens sämsta mobilkamera ever!).
Linnet är någons, byxorna är Jossans, båda är nog från gina om jag inte minns helt fel,
man kan ju undra vart alla mina kläder har tagit vägen? Ja, justja, jag har knappt några, har ju varit gravid de senaste 2 åren & bara köpt massor med barnkläder & tiden innan jag var gravid hade jag stl 34 eller xs, kan ju bara drömma om att få på mig det nu...
 
Iaf, idag ska jag till Bup kl.3 för att prata om mina mediciner,
sen ska vi baka kakor av någon anledning & kanske, kanske att jag kan få min syster att klippa Hampus (snagga!) idag, det behövs.
 
Ha en fin dag i det inte så fina vädret alla finfina läsare! (rekord på användning av ordet "fin" i en mening!)

Today

Idag har Hampus varit helt galen, han har klättrat överallt, bitits, slagits, kastat saker, Kastat sig själv från saker, osv. (Ja, ni förstår poängen va?) 
Tillslut tröttnade jag på hans rastlöshet så medans Emil låg & sov så bad jag min pappa passa honom & ringa mig när han vaknade så satte jag på Hampus regnkläder & gick ner till lekparken.
Hade inte räknat med att det skulle regna så pass mycket som det gjorde så jag blev dyngblött, det hela blev ju inte bättre av att Hampus verkligen ville att jag skulle åka rutschkanan en gång! (det blev ett raseriutbrott ala skrika & slänga sig på marken när jag inte ville först, det gäller att ta sina fighter...)
 

Ny blogg, ny start

Anledningen till att jag inte har bloggat på min gamla blogg är alltså detta.
Jag har haft fullt upp att fixa med den här nya bloggen.
Det känns jättebra det här, en nystart, så jag hoppas att alla gamla läsare hänger med i bloggbytet.
Vad tycker ni förresten om designen?
Älskar den!
 
Varför just les.webblogg.se?
Les är en förkortning av livet enligt sandra (som jag tyckte var för långt) & les.blogg.se var upptaget så det fick bli webblogg.se istället , precis som sist!
 
 

Följ mig!

 Följ min blogg med Bloglovin