Tips!

Emil har aldrig tagit napp, likaså nappflaska.
Har velat börja delamma honom ett tag men eftersom att han inte vill dricka från en nappflaska så har det inte gått så bra.
Provade med mam's nappflaskor eftersom att Hampus älskade & fortfarande älskar dem, men inte det nej, esska nappflaskorna gick inte heller bra.
Så för någon vecka sedan var jag på barnens hus med Jossan & hittade En nappflaska från Nuk.
Jag tänkte att det kunde vara värt att prova så jag köpte en sådan & efter det har det inte varit några som helst problem att få honom att ta flaska & det är jättebra eftersom att jag ska börja ta concerta nu i oktober & måste då ha slutat amma.
Så tips till er med barn som inte vill ta flaska! :)
 


 

NUK first Choice nappflaska, jag köpte min (den svarta varianten) för 89:- på barnens hus.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback