Sova kan man göra när man är död

Ligger i sängen med en liten kille som bara vill sova om han får ligga på min mage.
I normala fall hade jag tyckt att det var jättejobbigt eftersom att jag absolut inte kan sova på rygg men nu är det helt okej, jättemysigt ju!
Klockan är 10 i 2 & jag är inte ens trött än? Jag som brukar somna vid 11?
Men det beror helt säkert på att jag & Emil somnade såfort vi hade lämnat Hampus på dagis & sov ända till kl.1!
 
På eftermiddagen kom Jossan hit en sväng för att färga sitt hår, vi passade på att färga mitt också på samma gång. Sen blev det kalas på kvällen & storprinsen däckade på vardagsrumsmattan såfort vi kom hem, jag som bara skulle byta hans blöja?
 
Bloggade iaf ingenting igår för att vi hade fullt upp, som vanligt nu förtiden.
Min mormor var här & hälsade på på morgonen sen åkte vi iväg till parkbadet & badade med Anna, Nellie, Jossan & hennes lillasyster. Somnade redan kl.9 jag, man kan ju fråga sig vem som vart mest slut av att bada, barnen eller jag?
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback