Emil 8 månader

Idag blev min lilla bebis 8 månader!
Så liten men ändå så stor, jag har sagt det förr & jag säger det igen, vart tar tiden vägen?
 
Emil 8 månader:
 
  • Har precis börjat växa ur stl 62 & har numera 68, men jag är som jag är & brukar köpa 74 ;)
  • Kan kravla sig fram.
  • Ställer sig upp mot saker.
  • Tycker om att prutta med munnen & blåsa upp kinderna.
  • Älskar att leka tittut med storebror.
  • Hatar att åka vagn.
  • Sover oftast bra på nätterna.
  • Älskar att springa runt i sin gåstol.
  • Hatar att bada!!
  • Är inte blyg för någon & bjuder alla på hans finaste leende ♥
 
Det är mycket mer som han har lärt sig men jag kommer inte på det just nu.
Åh, kan någon stoppa tiden? Bara litegrann?
 


Hej, jag har alltid funderat på vad pseudotvillingar betyder. Jag kikade på wikipedia och fick bra info. Det måste alltså vara så att jag och min lillebror också är det om jag fattat rätt. Det är 9 månader och 3 veckor mellan oss :)

Visst går tiden fort! Min dotter fyller snart 2 år och det är helt tokigt :)

2012-09-06 // 10:11:09

Grattis till den lilla killen :)

2012-09-06 // 15:04:24

NEJ MEN VA?! Är han 8 månader? Han är ju en liiiiiten bebis. Hha, var tog tiden vägen!

Svar: Känner så jag också! Känns som det var igår han föddes men om 4 månader blir han 1 år? hur går det ihop? åh, min lilla bebis :(
les.webblogg.se

2012-09-06 // 18:30:57

en dag kvar innan tävlingen om presentkort hos OnlineDesign avslutas! Kika in och var med, det enda du behöver göra för vinstchans är att berätta vad du skulle köpa =) TVÅ vinnare kommer dras.

Här hittar du tävlingen: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html

2012-09-07 // 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback