Det går bra nu, kompis det går bra nuV

Haha, lite överdriven rubrik kanske men jag hatar rubriker så det gör ingenting.
Gått ner 2kg den här veckan, bara 8 kvar nudå! Haha, fan.
 
Det jag egentligen tänkte skriva var att Hampus har börjat bli ledsen på lämningarna, han har stortjutit & ropat "mamma, mamma!",
men inte idag, inte ett enda gnäll var det!
Han vinkade glatt hejdå till mig & det kändes så himla skönt,
det var mycket lättare i mammahjärtat att lämna en glad kille!
Jag vet inte om han kände av att jag inte var så velig idag eller om han tyckte att det var roligt att vi cyklade dit, hursom så är alla nöjda & glada & det är det enda som betyder något.
Lillebror somnade om direkt vi kom hem igen så nu ska jag spela lite sims 3, sen kanske det blir lite träning.
Hoppas ni alla får en superbra dag! & sup lugnt ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback