Today

Idag har Hampus varit helt galen, han har klättrat överallt, bitits, slagits, kastat saker, Kastat sig själv från saker, osv. (Ja, ni förstår poängen va?) 
Tillslut tröttnade jag på hans rastlöshet så medans Emil låg & sov så bad jag min pappa passa honom & ringa mig när han vaknade så satte jag på Hampus regnkläder & gick ner till lekparken.
Hade inte räknat med att det skulle regna så pass mycket som det gjorde så jag blev dyngblött, det hela blev ju inte bättre av att Hampus verkligen ville att jag skulle åka rutschkanan en gång! (det blev ett raseriutbrott ala skrika & slänga sig på marken när jag inte ville först, det gäller att ta sina fighter...)
 


Man ska prioritera sina krig? ;) haha Nej skojja bara men det lät nästan så. Börjar han komma in i trotsålder och så? Är inte förälder själv, men det är vid två års ålder eller? Sjukt vad snabbt tiden gått.
Men tänk positivt, bilderna blev superbra trots regnet haha =) och jag tror det har regnet i hela fuc**ng Sverige, känns så iaf!!
Kram!

Svar: Ja, det brukar komma då, Har funderat på det men är inte riktigt säker, han hade en sådan här period för ett par månader sedan också. Men om det här inte är trotsåldern så vill jag inte veta hur den kommer att vara! ;)Tack :) Haha, ja, svensk sommar!
Kram :)
les.webblogg.se

2012-07-10 // 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback