På Noll

Jag har noll inspiration till något blogginlägg & då undviker jag bloggen.
Prestationsångest? Hej!
 
Vill ha min energi tillbaka, just nu orkar jag knappt göra något alls, gör inte någonting mer än jag måste & det är skitjobbigt.
Vill inte ha det så.
 
Fredagsmys med lillkillen ♥
Stunder som gör livet värt att leva.


Lugnt =) Inte alltid man känner för att sitta och rabbla ner massa saker så att andra ska läsa det. Känn dig inte tvingad att blogga utan gör det när du känner för det! E.M en annan bloggerska har nog inte bloggat på ett år snart men ändå är det folk som håller koll och kommenterar så fort hon gör det. Så, få inte dåligt samvete elr något om du inte bloggar =) Om du tar det lite lugnt kanske du får tillbaka din energi också, finns viktigare saker än att blogga liksom och det är bättre att du orkar med andra saker och andra aspekter i ditt liv än den här =)
Hoppas du får energin tillbaka!
Kram!

2012-07-14 // 08:27:44

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar!

Du kan vinna ett egendesignat iphone-skal, barnkläder, barntillbehör bland annat supersmarta nappar, valfria solglasögon, samt inredning :) Det kan ju vara just DU som vinner :)

direktlänk här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-07-15 // 19:10:38

Härlig bild :)

Svar: tack :)
les.webblogg.se

2012-07-15 // 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback