Ny blogg, ny start

Anledningen till att jag inte har bloggat på min gamla blogg är alltså detta.
Jag har haft fullt upp att fixa med den här nya bloggen.
Det känns jättebra det här, en nystart, så jag hoppas att alla gamla läsare hänger med i bloggbytet.
Vad tycker ni förresten om designen?
Älskar den!
 
Varför just les.webblogg.se?
Les är en förkortning av livet enligt sandra (som jag tyckte var för långt) & les.blogg.se var upptaget så det fick bli webblogg.se istället , precis som sist!
 
 


Tkr den blev superfin !! =) Din gamla blogg var precis lika bra, men den här var ännu bättre. Ny-starter kan alltid vara bra. Kommer definitvt följa din blogg, så länge du bloggar kommer jag att läsa det =3 Och du får gärna tolka det på ett icke-stalker aktigt sätt haha.

Svar: Tack! Haha, jag får väll göra det då... ;)
les.webblogg.se

2012-07-10 // 22:25:04

Nu får du allt sluta hoppa omkring, haha :)
Hoppas du kommer trivas här!

Svar: Haha, ja ;)
les.webblogg.se

2012-07-11 // 14:13:26

ibland behövs de en nystart =)
ska ta bort din gamla blogg nu då å lägga till denna istället =)

Svar: Ja :)
les.webblogg.se

2012-07-12 // 17:44:14

Skoj att hitta din blogg igen :)

Svar: Detsamma!
les.webblogg.se

2012-07-17 // 05:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback