En prickig & en gul

HoHo? Här inne har det ekat tomt de senaste dagarna, men det har varit så mycket.
Övernattning, roliga saker, mindre roliga saker, städning, mys & en prickigkorv.
 
Egentligen är prickigkorven ingen sådan utan bara en väldigt prickig Hampus.
Det är varken svinkoppor eller vattkoppor enligt läkaren, 
så de kommer troligtvis av något virus eller pga allergi.
Han dessutom sovit väldigt dåligt (ingen aning om det är för att det kliar eller om det är för något annat) de här dagarna så han har varit väldigt gnällig & klängig, släpper mig knappt en sekund.
 
Vilket leder till den gula - Emil.
Han blev gul av alla majskrokar han har fått äta idag för att hålla honom glad (inte hans hud, hans kläder!), haha.
Undra hur många han fick egentligen? Men vad gör man inte? 
 
När majskrokarna inte var intressanta längre & ingenting annat fungerade så satte jag på lite musik från Emil i lönnerberga & Emil blev tyst direkt, han älskar de sångerna!
& Hampus fick då den uppmärsksamheten han behövde & kunde ligga & halvsova på min mage medans Emil satt på mina ben & lyssnade, men så fort musiken tog slut så börjades det igen...
 
(ursäkta uringningen!)


Stackars liiten :/ Hoppas han kryar på sig snart!

2012-07-17 // 08:19:22

Leo fick något liknande förra året. Då var det ett förkylningsvirus som slagit fel.

Svar: Tror nog att det är fallet här med.
les.webblogg.se

2012-07-17 // 16:22:00

Nya bloggen blev ju jättebra,har själv precis börjat blogga på en ny skönt med en nystart ibland :)
Hoppas att lille hampus blir av med demdär prickarna snart låter verkligen inte roligt!
Ha det bra!:)

Svar: Tack! Ja, det är ju det :) Hoppas jag också! Det har blivit mycket bättre nu men han har lite kvar.Detsamma! :)
les.webblogg.se

2012-07-17 // 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback