Dagens morsa

Dagens mamma (bild tagen med världens sämsta mobilkamera ever!).
Linnet är någons, byxorna är Jossans, båda är nog från gina om jag inte minns helt fel,
man kan ju undra vart alla mina kläder har tagit vägen? Ja, justja, jag har knappt några, har ju varit gravid de senaste 2 åren & bara köpt massor med barnkläder & tiden innan jag var gravid hade jag stl 34 eller xs, kan ju bara drömma om att få på mig det nu...
 
Iaf, idag ska jag till Bup kl.3 för att prata om mina mediciner,
sen ska vi baka kakor av någon anledning & kanske, kanske att jag kan få min syster att klippa Hampus (snagga!) idag, det behövs.
 
Ha en fin dag i det inte så fina vädret alla finfina läsare! (rekord på användning av ordet "fin" i en mening!)


Hejsan.
fin blogg du har.
jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, kolla gärna in & läs lite.
obs, hela bloggen under konstruktion !

Svar: Tack! Ska kika in :)
les.webblogg.se

2012-07-11 // 15:34:43

Visst är det roligare att köpa barnkläder än kläder till sig själv? Fast det behövs ju det också!

Svar: Ja, mycket roligare! ;)
les.webblogg.se

2012-07-11 // 18:49:27

Här hemma har jag inte kvar ett enda plagg sen innan jag blev gravid tror jag ;)

Svar: Oj, fast det kanske är normalt? Är väldigt dålig på att rensa ut saker jag, "men jag kanske kommer använda den någon gång..." Så blir det alltid ;)
les.webblogg.se

2012-07-11 // 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback