Banken & trebarnsmorsa

What a day säger jag bara!
Började med att vi försov oss så vi fick brådis till förskolan för att lämna Hampus.
Emil var fortfarande trött & grinade hela vägen dit & hem (tur att det bara tar ca 3-5min att gå!), Sen fick Emil sova mera så jag passade på att sitta vid datorn & städa lite. När han vaknat åt vi lunch & sen gick vi till banken för att fixa internetdosa & nytt bankkort.
Bankärendet gick fortare än jag hade planerat så vi fick gå en runda på köpis,
kunde inte hålla fingrarna i styr så det blev en mössa till Emil & ett par byxor till Hampus.
 
Efter det så gick jag in på coop för att handla en snabbis innan det var dags att hämta unge nr.1, 
men en snabbis var det då inte, 
först fick jag stå i världens längsta kö, sen krånglade hon som skulle betala före mig & hörde inte ett dugg av vad kassörskan sa & verkade inte veta hur man gör för att betala.
Sen blev det äntligen min tur & då blev det något fel på kortläsaren så det tog en evighet,
allt medans Emil gallskrek... väl klara så upptäckte jag att Emil hade kastat iväg sin mössa,
kunde ju inte gå ut utan den så fick snällt gå & leta efter den, hittade den efter många om & men & fick sedan springa till Föris.
 
Sen kom Anna & Nellie och hälsade på, erbjöd mig att vara barnvakt åt gofisan medans Anna skulle köpa julklappar, så då var jag trebarnsmamma i någon timme, gick ju bra det å! 
Sen nattning av ungar, kvällspromenad, hamburgare & nu bloggning,
ska vi säga godnatt här?
 
Insåg att detta blev ett väldigt långt inlägg, om det var någon som läste allt så blir jag förvånad!
 


Sötfisar!
Jag vill också träffa nellie ! :)

2012-12-14 // 23:42:19

Du är aldrig ensam, det finns andra. Ibland möter man på svårigheter i livet, sådant man kan kontrollera och sådant man inte kan kontrollera över som skadar en. Ibland känner man sig som en skamfläck, att det är sitt fel, att ingen förstår men det stämmer inte. Det finns andra. Om du vill dela din berättelse i kampen till att kunna hjälpa andra är du väldigt välkommen till att mejla mig. [email protected]

2012-12-15 // 18:19:43

hejsan :) jag läser din blogg så ofta jag kan hihi du skriver på något roligt sätt så att man vill läsa mer haha ;D du har två supergulliga ungar! och jag älskar din blogg btw! :D

Svar: Vad roligt att du tycker om bloggen! :)
les.webblogg.se

2012-12-16 // 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback